czwartek, 8 kwietnia 2010

mam kamerkę

Łdz_ssij_ostro!!:
Moniik28:*: Taka...ja no wielbicielka literkowa juz jest
LaToya29: geneva
*koculek*: Moniik28 ciagle mnie blokuja
Taka...ja: Moniik28 olac literki
NORMALNY_ON46: Mężatka39! witaj
*koculek*: **A**G**A**,,.,, rozpuszcalna
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
cgthcjgh: wielbiciel jak juz analfabetko
PiEpRz_30oN_ON: Fajna . CZY TO FILM
Jonesss,: WROCŁAW JEJ
Moniik28:*: *koculek* nic na to nieporadzesz
Jonesss,: WROCŁAW JEJ
Pikantna40stka: PiEpRz_30oN_ON witaj
MALGOSIA034: kocvr..
Moniik28:*: Taka...ja olewam
geneva: LaToya29chyba cie porwe
PiEpRz_30oN_ON: NO HEJ
SUKA-SEXTELE!: TYLKO ODDAM SIE OSTROWOLGAROM Z KAMERKAMI!
possam36p: cześć śliczna _Ciziaa
*koculek*: Moniik28 zrobie jej tej czateri
iza_chce_duzego: kamerki nagie szukam
Taka...ja: Moniik28
LaToya29: geneva dokąd
on_0-: zapraszam kuj pol panie
possam36p: witam wszystkich
Itineris: Pikantna40stka
Moniik28:*: cgthcjgh no to ci pa
on_0-: kuj pom
kocvr..: MALGOSIA034
Jonesss,: WROCŁAW
cgthcjgh:
geneva: LaToya29 na
MALGOSIA034: kocvr..
**A**G**A**,,.,,: *koculek* tak,neska lubisz taką?
MAREKK138: sex tel dla kotki
Moniik28:*: *koculek* zrob w imieniu wszystkich
kocvr..: MALGOSIA034
Shawty..He: ktora pani chce popatrzec na poranny wytrsyk ? RelaX zapraszam
Shawty..He: bez zobowiazan
MALGOSIA034: kocvr.. co takiego?
hjjkklll:
Pikantna40stka: Itineris
*koculek*: **A**G**A**,,.,, dziekuje milo sprobuje ale pije jakobs
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
PiEpRz_30oN_ON: Pikantna40stka A SKAD JESTES SKARBIE
SUKA-SEXTELE!: SZUKAM OSTREGO WOLGARA Z KAMERKA,ZLEJ MI SIE I MNIE WYKORZYSTAJ POZADNIE!
kocvr..: MALGOSIA034 fajne szyszki
LaToya29: geneva juz wypiłam jedną kawusie ,zaraz idę na sniadanko
*koculek*: Moniik28 ja ja a Ty mi oddasz
MALGOSIA034: kocvr..
sky.....28: facet z facetetem na sky
WalusZbyszek: Kalpurnia witaj milutko
Nusia27**:
Moniik28:*: *koculek* ja nikogo niebije
baranek..: Małgosia 034 witaj
geneva: LaToya29 mmmm to moze i ja sie zalapie co dobrego robisz
Jonesss,: WROCŁAW SZUKAM JEJ
**A**G**A**,,.,,: *koculek*
iza_chce_duzego: kamerki nagie szukam ty duzego
PiEpRz_30oN_ON: Pikantna40stka JA BEłCHATóW TO CHYBA DALEKO
ForGirls;): CHETNE WARIATKI zapraszam
LaToya29: Kalpurnia
*koculek*: Moniik28 a cmokasz
MANIEKK09: SZUKAMY PARY
LaToya29: geneva niewiem jeszcze
MAREKK138: sex tel dla pani
*koculek*: **A**G**A**,,.,,
Ona26WychoZaMąż: pokryj mnie przy nazyczonym
samochwałaaaa: Mężatka39! mam kamerkę
Moniik28:*: *koculek* ooo tak zawsze
Pikantna40stka: PiEpRz_30oN_ON ze wsi
Kalpurnia: LaToya29
SUKA-SEXTELE!: JECZE OSTRO!TYLKO OSTRYCH OGIEROW CHCE Z KAMERKAMI!
Mlody_Nago_w_kam: zapraszam na priv
kocvr..: **A**G**A**,,.,,
andre18840: Moniik28 nie bijesz a zdolna jestes do tego
lubie,./: kto mieszka w angli?
Kalpurnia: WalusZbyszek witaj
Ona26WychoZaMąż: possam w lasku wolskim
AnimalFan!!!: wie ktos skad mozna sciagnac filmiki jak panna robi laske koniowi, priv

1 komentarz: